ГЕОПРОСТОРОВІ ОСОБЛИВОСТІ ГОТЕЛЬНИХ ЛАНЦЮГІВ СВРОПИ ТА УКРАЇНИ

Автор(и)

  • В. В. Безуглий Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Ukraine
  • М. В. Дорошенко Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2303-9914.2018.1(32).144587

Ключові слова:

туризм, готельний бізнес, готельний ланцюг, готельний ТНК. Європа, Україна

Анотація

У статті розглянуті геопросторові особливості створення і функціонування готельних ланцюгів, як важливої складової туристської інфраструктури. Виявлено, що з кожним роком кількість готельних ланцюгів у світі поступово збільшується, що свідчить про доцільність та економічну ефективність такої форми готельного бізнесу. З'ясовано, що серед окремих європейських країн, лідерами готельної індустрії за потужністю інфраструктури є: Італія, Німеччина, Франція, Іспанія. Велика Британія, Австрія, Греція, Швейцарія, а лідерами європейської готельної індустрії за темпами зростання готельного фонд}' залишаються Іспанія та Німеччина. В Україні ж наявні всього 16 готельних мереж, у тому числі Reikaitz Hotel Group. Radisson Bin Hotels&Resorts, Рено, Swissotel Hotels & Resorts, Ramada Worldwide та ін. Розвиток національних та міжнародних готельних мереж в Україні ще перебуває на стадії розвитку.

Біографії авторів

В. В. Безуглий, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара

V. V. Bеzugly

М. В. Дорошенко, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара

М. V. Dоrоchеnkо

Посилання

Bortnik. L. (2010), Anali: vplivu procesy globalizacii na rozvitok gotelnogo biznesy Ukrainy [Analysis of the impact of globalization on the development of Ukrainian hotel business. Trans, from Eng.]. Simferopol: BiTroPrint. 220 p.

Krai. G. (2011). Osnovi gotelnoi sprctvi [Basics of hotel business. Trans, from Eng.], Kuiv, Centr uchbovoi literatim. 368 p.

Poplavska, I. V. (2010). Divalnist transnacionalnich gotelnnch mereg v Ukrainy [Activities of transnational hotel chains in Ukraine], Geografia ta turizm, Vup. 7. pp. 116-119.

Semenov, V.F. (2013), Franchaizing yak metod organizacii I rozvitky gotehiogo biznecu [Francliising as a method of organization and development of hotel business], Vtsnuk socialno-ekonomichnuch doslidgen. 2013, № 49 (l).pp. 68-76.

“Statistical Office of the European Union”. Available at: http://epp.emostat.ec.em'opa.eii/portaL/page/portal/statis-tics/searcli_database. [Accessed 25 January 2018].

“Tourism in Europe. European Commission: Eurostat - L 6. - XXIV. 2016”. Available at: http://epp.eurostat. ec.europa.eu. [Accessed 25 January 2018].

“Statistical Bulletin. Collective accommodation facilities in Ukraine in 2016”. Available at: ukrstat.org/uk/drak/ publicat/ kat_upubltur_u.htm. [Accessed 22 January 2018].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-16

Номер

Розділ

ЕКОНОМІЧНА ТА СОЦІАЛЬНА ГЕОГРАФІЯ І ТУРИЗМ