ГЕОГРАФІЧНІ ОБРАЗИ КРАЇН СВІТУ: ДОСВІД КАРТОГРАФУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2303-9914.2015.3(26).63652Ключові слова:
імідж території, когнітивна карта, тематичне картографування, соціологічні методиАнотація
У статті представлені результати картографічного дослідження уявного простору світу як можливого майбутнього місця постійного проживання та напрямки міграцій. Проаналізовано образи країн світу в поданні студентів київських вузів. Виділено основні структурні елементи простору: центри тяжіння і центри відштовхування. Висловлено гіпотезу про зв'язок відповідного розподілу відповідей респондентів з активним геокультурнимбрендингом територій, здійснюваним регіональними органами управління.
У статті представлені результати картографічного дослідження уявного простору світу як можливого майбутнього місця постійного проживання та напрямки міграцій. Проаналізовано образи країн світу в поданні студентів київських вузів. Виділено основні структурні елементи простору: центри тяжіння і центри відштовхування. Висловлено гіпотезу про зв'язок відповідного розподілу відповідей респондентів з активним геокультурним брендингом територій, здійснюваним регіональними органами управління.
Посилання
Anholt, S., Hildreth, J. (2004), Brand America: The Mother of All Brands, Cyan Books, London, 192 p.
Kinder, H., Hilgemann, W. (2001), DTV-Atlas Weltgeschichte: Von den Anfangen biz zur Gegenwart, Munchen, Deutscher Taschenbuch Verlag, – 631 р.
Graver, A. A. (2012), Obraz, imidzh i brend strany: ponyatiya i napravleniya issledovaniya / Aleksey Andreevich Graver [The image and brand of the country: the concepts and directions of research], Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta. Filosofiya. Sotsiologiya. Politologiya, No. 3. – pp. 29-45.
Zamyatin, D. N. (2004), Vlast prostranstva i prostranstvo vlasti: geograficheskie obrazy v politike i mezhdunarodnykh otnosheniyakh [The power of space and space of power: the geographical images in politics and international relations], Moskva, Rosspen, 352 p.
Kolosov, V. A., Zotova, M. V. (2012), Geopoliticheskoe videnie mira rossiyskimi grazhdanami: pochemu Rossiya ne Yevropa? [Geopolitical vision of the world by russian citizens: why Russia is not Europe?], Polis, No. 5, pp. 170-186.
Meshcheryakov, T. V. (2008), Brend territorii kak simvolicheskiy kapital [The brand of territory as symbolic capital], Kreativnaya ekonomika, No. 8 (20), pp. 61-69.
Mitin, I. I. (2006), Kharakteristika territorii v kulturnoy geografii [Characteristics of the territory in the cultural geography]. Proceedings of the Ezhegodnoy konferentsii-seminara molodykh uchenykh «Nauki o kulture shag v XXI vek, Vol. 6, Moskva: Ros. in-t kulturologii, – pp. 121–124.
Nikolaenko, D. V. (1983), Novye kontseptsii v zapadnoy gumanitarnoy geografii [New concepts in the Western humanitarian geography]. Teoreticheskie problemy geografii, Leningrad: GO SSSR, – pp. 154 – 157.
Rafikova, A. R., Loseva, I. I (2010), Kachestvo zdorovya kak imidzh gosudarstva [The quality of health as the image of the state] Uwarunkowania rozwoju turystyki w miescie[Conditions of tourism development in the city] (ed. Lisowskij. M.), Bialystok: Wyzsza Szkola Menedzerska, – pp. 35–43.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Вісник Одеського національного університету. Географічні та геологічні науки
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Авторські права охороняються Законом України “Про авторське право і суміжні права”.
Автор зобов’язаний подавати свої матеріали у вигляді, що відповідає вимогам відповідних стандартів з підготовки авторських оригіналів та правил, установлених редакцією.
У разі відмови автору в публікації його матеріалів він має право на одержання висновку щодо цього.
Редакційна колегія залишає за собою право на редакційні виправлення.
Гонорар за опубліковані роботи авторам не сплачується, друкований примірник не видається.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Віснику здійснюється на некомерційній основі.
Усі права на матеріали, опубліковані в Журналі, захищені. Будь-яке використання матеріалів, опублікованих в Журналі повністю або частково, без дозволу Видавництва забороняється. Запити відносно усіх видів використання вказаних матеріалів повинні спрямовуватися у Видавництво.
Автор (співавтори) несуть усю відповідальність за науковий зміст, достовірність відомостей, використовуваних в статті, а також за збереження державної і комерційної таємниці.
Відхилені редколегією статті авторам не повертаються. Рецензент і члени редколегії журналу не мають права використовувати матеріали статті без письмового дозволу автора.