КЛАСИФІКАЦІЯ КРАЇН ПОХОДЖЕННЯ ТУРИСТІВ ЗА ВАЛОВИМИ ТА ПИТОМИМИ ПОКАЗНИКАМИ ЗАРУБІЖНОГО (ВИЇЗНОГО) ТУРИЗМУ

Автор(и)

  • О. Д. Король Чернівецький національний університет ім. Юрія Федьковича, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2303-9914.2018.2(33).146637

Ключові слова:

міжнародний туризм, виїзні туристичні потоки, туристичні ви­буття. витрати на зарубіжний туризм, класифікація країн походження туристів

Анотація

В результаті зіставлення валової та питомої (на 100 мешканців) кількості за­рубіжних туристичних вибуттів для 87-и країн світу за 2008 р. з пересічними для вибірки показниками була проведена класифікація країн походження тури­стів. Зокрема, за валовою кількістю вибуттів вони поділилися на малі та великі, за питомою - інтенсивного та екстенсивного зарубіжного туризму, а з урахуван­ням туристичних витрат на одне вибуття ще виокремлювалися країни невитрат- ного та витратного зарубіжного туризму.

Посилання

Aleksandrova, A. Yu. (2002), Mezhdunarodnyi turizm: uchebmk dlya studentov vysshyx ucheb. zavedenyj [International tourism: Textbook for university students], Moscow: Aspekt-Press, 470 p.

Korol, O. D., Skutar I D. (2008), Mizhnarodnyj turyzm: metodyka і materialy statystychnyx doslidzhen [International tourism: methods and materials of statistical research]. Chemivtsi: Ruta, 64 p.

Lyubitseva, O. O. (2003), Rynok turystychnyh posluli [The market of tourist services], Kyiv: Alterpres, 436 p.

Boniface, B., Cooper, C. (2009), Worldwide Destinations: The Geography of Travel and Tourism, Oxford: Butterworth Heinemann. 644 p.

International tourism [E-resource] : UNWTO Tourism Highlights, 2001-2016 Editions. - Available at : http://mkt.unwto.org/pubhcations.

Tourism flows outbound (by countries) [E-resource] : Euromonitor International, 2012. – Available at : http://www.euromonitor.com/travel.

World Bank Open Data. [E-resource] - Available at : http://data.worldbank.org.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-12

Як цитувати

Король, О. Д. (2021). КЛАСИФІКАЦІЯ КРАЇН ПОХОДЖЕННЯ ТУРИСТІВ ЗА ВАЛОВИМИ ТА ПИТОМИМИ ПОКАЗНИКАМИ ЗАРУБІЖНОГО (ВИЇЗНОГО) ТУРИЗМУ. Вісник Одеського національного університету. Географічні та геологічні науки, 23(2(33), 82–97. https://doi.org/10.18524/2303-9914.2018.2(33).146637

Номер

Розділ

ЕКОНОМІЧНА ТА СОЦІАЛЬНА ГЕОГРАФІЯ І ТУРИЗМ