МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ТУРИСТСЬКОГО ОБРАЗУ РЕГІОНУ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2303-9914.2017.2(31).120898Ключові слова:
туристський образ регіону, туристична дестинація, маркетинговий підхід, туристський регіон, Українське Причорномор’яАнотація
У статті розглянуті такі ключові поняття як туристський образ території, туристський імідж, брендинг території. З’ясовано відміни між географічним та маркетинговим методологічними підходами до формування туристського образу території. Визначені чинники, які впливають на формування туристського образу регіону, серед яких виділяються як об’єктивно існуючі природні, культурні, інфраструктурні ресурси, так і суб’єктивні, що залежать від індивідуального сприйняття людиною туристської дестинації. Туристський образ території складається на основі одного чи декількох просторових ядер, функцію яких, як правило, виконують туристичні центри різної спеціалізації. На основі проведеного аналізу визначено чинники формування туристського образу регіону Українського Причорномор’я.
Посилання
Ankholt, S., Khildred. D. (2010), Brend Amerika: mat vsekh brendov [Brand America: the mother of all brands], M.: Dobraya kniga, 232 p.
Beydyk, O. O. (2001), Rekreatsiyno-turystychni resursy Ukrayiny: metodolohiya ta metodyka analizu. Terminolohiya, rayonuvannya [Recreative – tourist resources of Ukraine: methodology and technique of analysis. Terminology, zoning] K.: VTs.Kyyivs’kyy universytet,2001.-398
Zamyatin, D. N. (2006), Kultura i prostranstvo: Modelirovanie geograficheskikh obrazov [Culture and Space: Simulation of Geographic Images], M.: Znak, 488 p.
Kolektyvni zasoby rozmishchuvannya v Ukrayini u 2016 rotsi. Statystychnyy byuleten’ (2017) [Collective accommodation facilities in Ukraine in 2016. Statistical Bulletin], K.: Derzhavna sluzhba statystyky Ukrayiny, 200 p.
Kotler, F., Bouen, D., Meykenz, D. (2012), Marketing. Gostepriimstvo. Turizm [Marketing. Hospitality. Tourism], M.: Yuniti-Dana, 1071 p.
Lyubitseva, O. O., Tret’yakov, O. V. (2012), Typizatsiya destynatsiy [Typization of Destinations]. Heohrafiya ta turyzm. Vyp. 17 [Geography and Tourism. Issue 17], K.: LGT, pp. 3-9.
Portal proektu «Vidchuy Odesu – poryn’ v atmosferu odes’kykh dvorykiv» [Portal of the project «Feel Odessa – Plunge into the atmosphere of the Odessa patios»]. Available at: https://experience-odessa.appspot.com. [Accessed 12 October 2017].
Portal proektu «Tsyfrove peretvorennya Odes’koyi oblasti vid Google» [Portal for the project «Digital Transformation of the Region of Odesa by Google»]. Available at: https://cases.media/case/59429c4877342ab476194989. [Accessed 12 October 2017].
Stechenko, D. M., Bezuhlyy, I. V., Turlo, N. P., Markhonos S. M. (2012), Upravlinnya rehional’nym rozvytkom turyzmu: navchal’nyy posibnyk [Management of regional tourism development: Tutorial], K.: Znannya, 455 p.
Turystychna diyal’nist’ v Ukrayini u 2016 rotsi. Statystychnyy byuleten’ (2017) [Tourist activity in Ukraine in 2016. Statistical Bulletin], K.: Derzhavna sluzhba statystyky Ukrayiny, 76 p.
Ulihanets’, S.I., Basyuk, D.I., Mel’nyk, L.V. (2013), Znachennya turystychnoho imidzhu dlya rozvytku Zakarpat·s’koyi oblasti [The value of the tourist image for the development of the Transcarpathian region]. Heohrafiya ta turyzm. Vyp. 24 [Geography and Tourism. Issue 24], K.: LGT, pp. 162-172.
Fomenko, N. V. (2007), Rekreatsiyni resursy ta kurortolohiya. Navchal’nyy posibnyk [Recreational resources and balneology. Tutorial], K.: Tsentr navchal’noyi literatury, 312 p.
A Practical Guide to Tourism Destination Management (2007), Madrid: UNWTO, 150 p.
Leiper, N. (1979), The framework of tourism, Annals of Tourism Research, No. 6, pp. 390-407.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Вісник Одеського національного університету. Географічні та геологічні науки
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Авторські права охороняються Законом України “Про авторське право і суміжні права”.
Автор зобов’язаний подавати свої матеріали у вигляді, що відповідає вимогам відповідних стандартів з підготовки авторських оригіналів та правил, установлених редакцією.
У разі відмови автору в публікації його матеріалів він має право на одержання висновку щодо цього.
Редакційна колегія залишає за собою право на редакційні виправлення.
Гонорар за опубліковані роботи авторам не сплачується, друкований примірник не видається.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Віснику здійснюється на некомерційній основі.
Усі права на матеріали, опубліковані в Журналі, захищені. Будь-яке використання матеріалів, опублікованих в Журналі повністю або частково, без дозволу Видавництва забороняється. Запити відносно усіх видів використання вказаних матеріалів повинні спрямовуватися у Видавництво.
Автор (співавтори) несуть усю відповідальність за науковий зміст, достовірність відомостей, використовуваних в статті, а також за збереження державної і комерційної таємниці.
Відхилені редколегією статті авторам не повертаються. Рецензент і члени редколегії журналу не мають права використовувати матеріали статті без письмового дозволу автора.