ІМІДЖ ТЕРИТОРІЇ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ ЖИТТЯ НАСЕЛЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2303-9914.2014.3(22).40355Ключові слова:
територіальний маркетинг, імідж території, якість життя населення, соціальна географіяАнотація
У статті розкриваються аспекти врахування окремих понять територіального маркетингу, зокрема іміджу території, як фактору її розвитку і формування якості життя населення. Наголошується на значимості інформаційного позиціювання регіонів, розкриті чинники формування іміджу території та його основні функціональні складові.Посилання
Vazhenina, I. S. (2013). Image, reputation and brand of territory [Imidzh, reputatsiya I brend territorii]. Ekaterinburg: Institute of Economics, The Ural Branch of RAS. 408 p.
Bagrov, N. V., Shvets, A. B., & Samulev, A. A. (2001). Geographical imageology: birth certificate [Geograficheskaya imidzhelogiya: svidetelstvo o rozhdenii]. Culture of the people of Black Sea Coast, 25, 187–194.
Gukalova, I. V. (2013). Status of “quality of life” category in geography and its modern dynamics in Ukraine reguins [Status kategoryy “yakist’ zhittya naselennya” v geografyy i suchasna yiyi dynamika v reginoakh Ukrayiny] . Ukrainian Geographical Journal, 4, 48–55.
Zamyatin, D. N. (2004). Metageography: space images and images of space [Matageografiya: Prostranstvo obrazov i obrazy prostranstva]. Moscow: Agraf. 512 p.
Kotler, Ph., Asplund, K., Rein, I., & Haider, D. (2005). Marketing places. Attracting investment, industry and tourism to cities, states and nations in Europe [Marketing mest. Privlecheniye investizy, predpriyatiy, zhiteley i turistov v goroda, kommuny, regiony i strany Evropy]. Stockholm School of Economics in St. Petersburg. 384 p.
Mel’nikova, O. S., & Svergun, S. V. (2014). TV news as a form of Mariupol’s image in 2013 (on example of the national TV channels “STB”, “Novy Channel” and “Inter”) [Telenovyny yak zasib formuvannya imidzhu Mariupolya za 2013 rik (na prykladi nazinal’nykh telekanaliv “STB”, “Novy Kanal” ta “Inter”)]. Molody vchenyy, 3(06), 166–168.
Rybachenko, V. (2013). The image of Ukraine in the Ukrainian and World information space [Imidzh Ukrayiny v ukrainskomu ta svitovomu informaziynomu prostori]. Ukrainian information space: Scientific journal of the Institute of Journalism and International Relations of Kyiv National University of Culture and Arts. Part 2. Kyiv. pp. 122–130.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Вісник Одеського національного університету. Географічні та геологічні науки
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Авторські права охороняються Законом України “Про авторське право і суміжні права”.
Автор зобов’язаний подавати свої матеріали у вигляді, що відповідає вимогам відповідних стандартів з підготовки авторських оригіналів та правил, установлених редакцією.
У разі відмови автору в публікації його матеріалів він має право на одержання висновку щодо цього.
Редакційна колегія залишає за собою право на редакційні виправлення.
Гонорар за опубліковані роботи авторам не сплачується, друкований примірник не видається.
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Віснику здійснюється на некомерційній основі.
Усі права на матеріали, опубліковані в Журналі, захищені. Будь-яке використання матеріалів, опублікованих в Журналі повністю або частково, без дозволу Видавництва забороняється. Запити відносно усіх видів використання вказаних матеріалів повинні спрямовуватися у Видавництво.
Автор (співавтори) несуть усю відповідальність за науковий зміст, достовірність відомостей, використовуваних в статті, а також за збереження державної і комерційної таємниці.
Відхилені редколегією статті авторам не повертаються. Рецензент і члени редколегії журналу не мають права використовувати матеріали статті без письмового дозволу автора.