ІМІДЖ ТЕРИТОРІЇ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ ЖИТТЯ НАСЕЛЕННЯ

Автор(и)

  • І. В. Гукалова Інституту географії НАН України

DOI:

https://doi.org/10.18524/2303-9914.2014.3(22).40355

Ключові слова:

територіальний маркетинг, імідж території, якість життя населення, соціальна географія

Анотація

У статті розкриваються аспекти врахування окремих понять територіального маркетингу, зокрема іміджу території, як фактору її розвитку і формування якості життя населення. Наголошується на значимості інформаційного позиціювання регіонів, розкриті чинники формування іміджу території та його основні функціональні складові.

Біографія автора

І. В. Гукалова, Інституту географії НАН України

I. V. Gukalova

Посилання

Vazhenina, I. S. (2013), “Image, reputation and brand of territory” [“Imidzh, reputatsiya I brend territorii”], Institute of Economics, The Ural Branch of RAS, Ekaterinburg, 408 p.

Bagrov, N. V., Shvets, A. B., Samulev, A. A. (2001), “Geographical imageology: birth certificate” [“Geograficheskaya imidzhelogiya: svidetelstvo o rozhdenii”], Culture of the people of Black Sea Coast, No.25, pp.187-194.

Gukalova, I. V. (2013), “Status of “quality of life” category in geography and its modern dynamics in Ukraine reguins” [“Status kategoryy “yakist’ zhittya naselennya” v geografyy i suchasna yiyi dynamika v reginoakh Ukrayiny”], Ukrainian Geographical Journal, No.4. – p.48-55.

Zamyatin, D. N. (2004). “Metageography: space images and images of space” [“Matageografiya: Prostranstvo obrazov i obrazy prostranstva”], Agraf, Moscow, 512 p.

Kotler, Ph., Asplund, K., Rein, I.,Haider, D. (2005), “Marketing places. Attracting investment, industry and tourism to cities, states and nations in Europe” [“Marketing mest. Privlecheniye investizy, predpriyatiy, zhiteley i turistov v goroda, kommuny, regiony i strany Evropy”], Stockholm School of Economics in St. Petersburg, 384 p.

Mel’nikova, O. S., Svergun S. V. (2014), “TV news as a form of Mariupol’s image in 2013 (on example of the national TV channels “STB”, “Novy Channel” and “Inter”)” [“Telenovyny yak zasib formuvannya imidzhu Mariupolya za 2013 rik (na prykladi nazinal’nykh telekanaliv “STB”, “”Novy Kanal” ta “Inter”)”], Molody vchenyy, No.3(06), p.166-168.

Rybachenko, V. (2013), “The image of Ukraine in the Ukrainian and World information space” [“Imidzh Ukrayiny v ukrainskomu ta svitovomu informaziynomu prostori”], Ukrainian information space: Scientific journal of the Institute of Journalism and International Relations of Kyiv National University of Culture and Arts, Kyiv, Part 2, p.122-130.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-02

Номер

Розділ

СУСПІЛЬНА ҐЕОГРАФІЯ