ІМІДЖ ТЕРИТОРІЇ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ ЖИТТЯ НАСЕЛЕННЯ

І. В. Гукалова

Анотація


У статті розкриваються аспекти врахування окремих понять територіального маркетингу, зокрема іміджу території, як фактору її розвитку і формування якості життя населення. Наголошується на значимості інформаційного позиціювання регіонів, розкриті чинники формування іміджу території та його основні функціональні складові.

Ключові слова


територіальний маркетинг; імідж території; якість життя населення; соціальна географія

Повний текст:

PDF

Посилання


Vazhenina, I. S. (2013), “Image, reputation and brand of territory” [“Imidzh, reputatsiya I brend territorii”], Institute of Economics, The Ural Branch of RAS, Ekaterinburg, 408 p.

Bagrov, N. V., Shvets, A. B., Samulev, A. A. (2001), “Geographical imageology: birth certificate” [“Geograficheskaya imidzhelogiya: svidetelstvo o rozhdenii”], Culture of the people of Black Sea Coast, No.25, pp.187-194.

Gukalova, I. V. (2013), “Status of “quality of life” category in geography and its modern dynamics in Ukraine reguins” [“Status kategoryy “yakist’ zhittya naselennya” v geografyy i suchasna yiyi dynamika v reginoakh Ukrayiny”], Ukrainian Geographical Journal, No.4. – p.48-55.

Zamyatin, D. N. (2004). “Metageography: space images and images of space” [“Matageografiya: Prostranstvo obrazov i obrazy prostranstva”], Agraf, Moscow, 512 p.

Kotler, Ph., Asplund, K., Rein, I.,Haider, D. (2005), “Marketing places. Attracting investment, industry and tourism to cities, states and nations in Europe” [“Marketing mest. Privlecheniye investizy, predpriyatiy, zhiteley i turistov v goroda, kommuny, regiony i strany Evropy”], Stockholm School of Economics in St. Petersburg, 384 p.

Mel’nikova, O. S., Svergun S. V. (2014), “TV news as a form of Mariupol’s image in 2013 (on example of the national TV channels “STB”, “Novy Channel” and “Inter”)” [“Telenovyny yak zasib formuvannya imidzhu Mariupolya za 2013 rik (na prykladi nazinal’nykh telekanaliv “STB”, “”Novy Kanal” ta “Inter”)”], Molody vchenyy, No.3(06), p.166-168.

Rybachenko, V. (2013), “The image of Ukraine in the Ukrainian and World information space” [“Imidzh Ukrayiny v ukrainskomu ta svitovomu informaziynomu prostori”], Ukrainian information space: Scientific journal of the Institute of Journalism and International Relations of Kyiv National University of Culture and Arts, Kyiv, Part 2, p.122-130.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Важенина И. С. Имидж, репутация и бренд территории / И. С. Важенина – Екатеринбург: Институт экономики УрО РАН, 2013. – 408 с.

Географическая имиджелогия: свидетельство о рождении / Н. В. Багров, А. Б. Швец, А. А. Самулев // Культура народов Причерноморья. 2001. – № 25. – С.187-194.

Гукалова І. В. Статус категорії “якість життя населення” в географії і сучасна її динаміка у регіонах України / І. В. Гукалова // Укр. геогр. журн. – 2013. – № 4. – С.48-55.

Замятин Д. Н. Метагеография: Пространство образов и образы пространства / Д. Н. Замятин. – М.: Аграф, 2004. – 512 с.

Котлер Ф., Асплунд К., Рейн И., Хайдер Д. Маркетинг мест. Привлечение инвестиций, предприятий, жителей и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы / Ф. Котлер, К. Асплунд, И. Рейн, Д. Хайдер // СПб.: Стокгольмская школа экономики в Санкт-Петербурге, 2005. – 384 с.

Мельникова О. С., Свергун С. В. Теленовини як засіб формування іміджу Маріуполя за 2013 рік (на прикладі національних телеканалів “СТБ”, “Новий канал” та “Інтер” / О. С. Мельникова, С. В. Свергун // Молодий вчений, 2014. – № 3 (06) – С. 166-168.

Рибаченко В. Імідж України в українському та світовому інформаційному просторі / В. Рибаченко // Український інформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин Київського національного університету культури і мистецтв / Гол. редактор М. С. Тимошик. – У 2-х ч. – Ч. 2. – К.: КНУКІМ, 2013. – C.122-130.



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2015 Вісник Одеського національного університету. Географічні та геологічні науки

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.